Keltainen keittiö ja muuta mukavaa

Nyt alkaa hiljalleen tuntua, että kyllä tämä tästä. Olen joka päivä tällä viikolla kaatunut uupuneena sänkyyn illalla ja nukkunut kuin tukki. Mutta ihmeen paljon sitä ihminen jaksaa raataa kun on pakko.

Ajatella, että minä asun kohta jossain muualla kuin kotona! Niin, en todellakaan ole sisäistänyt sitä, että minulla on ihan oikeasti kohta uusi koti ja minä saan asua siellä, enkä vain maksa itseäni kipeäksi remontista ja kanna sinne selkä vääränä tavaraa.

Ja se koti on ihana! Meillä on nyt:

- keltainen keittiö
- lila makuuhuone
- punainen tehosteseinä olkkarissa
- turkoosi oma huone
- ruskea-valkoinen Siipan huone

Siis väriä! Meillä! Jee! Ja ensi viikolla asun siellä. Uskomatonta!

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Oi oi! Suosionosoitukset väreille ja kummallekin-omat-huoneet-omille-romuille-ratkaisusta, jollainen loisi kummasti perhesopua monen perheen kaaokseen! Mä en voi odottaa että pääsen näkemään! Turkoosi, bound to happen!Keltainen:)! Lisää huutomerkkejä!!!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Spefilukuhaaste jatkuu: 5. Suomalainen spefikirja

Kun saapuu yö

Vauvakirjojen aatelia...