Kiitokset tunnustuksesta!


Siinä se nyt on: ensimmäinen blogitunnustukseni, jonka minulle myönsi Hehku. Kiitoksia kovasti, kivalta tuntuu! :) Pitäisi valkata 7 blogia tämän palkinnon jatkosaajiksi ja ne tulevat tässä:

Metta
Omenapuutarha
Kisun kirjablogi
Kikkarahylje
Nörtin pakosuunnitelma
Toninmars
Yrttimaan aikakirja

Joukossa on myös vähän vähemmän päivitettyjä blogeja, joiden kirjoittajille voin vain todeta: pidän teidän kirjoituksistanne ja haluan lukea niitä lisää - PIAN! Kiireen vilkkaa siis kaikki kuhnustelijat blogienne kimppuun. Ja hyvähän minä olen sanomaan, kun vasta palasin muutaman kuukauden kirjoitustauoltani...

Blogipalkinnon saajan siis kuuluu laittaa se eteenpäin seitsemälle blogille ja samalla kertoa seitsemän faktaa itsestään. Omat faktani tulevat tässä:
1. Olen vasenkätinen, mutta en omista yhtään vasenkätisten saksiparia. Ihan Fiskarsin oransseilla vetelen menemään (vasurisakset ovat punaiset) ja eihän se hyvältä tunnu!
2. Olen myös vasenjalkainen ja tämä jalka on minulta kerran murtunut.
3. Luen iltaisin kirjaa vain vasemmalla silmälläni (vaikka olen oikeasilmäinen). Tämä johtuu siitä, että luen iltaisin ilman hajataittoa korjaavia silmälasejani mikä tekisi molemmilla silmillä lukemisesta varsin jännittävän pomppivaa. Tämä tapani on monesti johtanut siihen, että minulta kiskotaan kirjaa käsistä kesken lukemisen kun minun luullaan nukahtaneen.
4. Monesti nukahdankin kirja kädessä, silloin yleensä isken sen päähäni. Ilman kirjaa nukkumaan meno ei oikein onnistu. Matkoilla kuljetan mukanani kätevää (ja koomisen näköistä) otsalamppua.
5. Näen monesti unta lukioaikaisesta ihastuksestani. Hän joko haukkuu tai kehuu minua unissani, riippuen itsetuntoni tilasta.
6. Ihastun ihmisissä erityisesti heidän ääneensä. Vastaavasti minun voi olla vaikea pitää ihmisistä, joilla on jostain syystä "huono" ääni.
7. Inhoan kuulla omaa ääntäni nauhalta, kuulostan ihan kummalliselta! Se ei kuitenkaan estä minua laulamasta ja puhumasta paljon.

Kommentit

Omppu sanoi…
Oi, blogipalkinto! :-) Kiitos! Ja aikaa on kulunut siitäkin kun viimeksi täälläkin kävin. Kun ei ole nettiä kotona, niin vieraissa sitä yleensä käy vaan sähköpostit läpi.

Koetan päivittää omaakin blogia jossakin vaiheessa.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Spefilukuhaaste jatkuu: 5. Suomalainen spefikirja

Kun saapuu yö

Vauvakirjojen aatelia...