Muutto tulossa, voimat poissa!

Ja tervehdys muutamille harvoille lukijoille, pitkästä aikaa! En meinaa ehtiä kirjoittamaan blogia, kun aivan liikaa kaikenlaista tuntuu tapahtuvan elämässäni samanaikaisesti.

Minä muutan ensimmäistä kertaa melkein kymmeneen vuoteen 30.5. Kymmenen vuotta olen kerännyt tarpeellista ja tarpeetonta kamaa yhteen kasaan. Ja nyt on sitten tilinteon aika. Olen erittäin huolestunut lähinnä siitä miten fyysiset voimani riittävät kaiken kaman siirtämiseen paikasta A paikkaan B. Osaan ja jaksan kyllä pakata, mutta en tiedä jaksanko raahata tarvittavan paljon tavaroita, joita olen ahneuksissani vuosien varrella kerännyt.

Ja jälleen kerran on aika tehdä YLEVIÄ ja TAATUSTI PITÄVIÄ lupauksia. En enää ikinä keräile mitään: ostan vain sen mitä tarvitsen (paitsi keskiaikakamaa ja kirjoja)! En enää ikinä valita, jos minun tarvitsee vaikka siivota (paitsi vähän), sillä muuttaminen on niin paljon rankempaa. Ja uudessa kämpässäni ei juurikaan sitten tarvitse siivota, kun en enää ikinä päästä minkäänmoista sotkua syntymäänkään (paitsi tupareissa, ja silloin kun liikaa väsyttää olla siisti).

Näin. Olen vannonut. Sen verran olen kuitenkin viisastunut, että lieventävien asianhaarojen vallitessa kaikki lupaukset voi rikkoa. Kaikki minun tuntevat henkilöt voivat muuten kommenteissaan ilmoittautua minulle muuttoavuksi, jos eivät ole sitä vielä muilla keinoin tehneet! Ystävät (varsinkin väkivahvat semmoiset) ovat minulle arvokkaampia kuin painonsa arvo kultaa. Kyllähän minä teistä muutenkin tykkään kuin vain kantoapuna, tietty...

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Teidän rönsyilevä kotinne on maailman viihtyisin - se on taidetta! Meillä esimerkiksi on vain sotkuista, ei samalla viihtyisää. Älä siis turhaan ota paineita tyylin muuttamiseksi! Harmi etten pääse mukaan muuttoavuksi, mutta lähetän täältä voimistavaa aivosähköä. Muistakaa ottaa kauheasti muovimuuttolaatikoita, ne helpottavat muuttoa ihmeesti.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Spefilukuhaaste jatkuu: 5. Suomalainen spefikirja

Kun saapuu yö

Vauvakirjojen aatelia...