Enemmän rakastettavaa?

Olen pyöreä tyttö. Olen aina ollut aika isoluinen ja nyt kolmenkympin paremmalla puolella olen muotoutunut varsin muumimammamaiseksi. On minussa aimo annos Muumimammaa muutenkin: haluan pitää lähimmäisenikin hyvin tyytyväisinä ja täysimahaisina.

Tänä uutena vuotena tein poikkeuksen: en aloittanutkaan sitä jokavuotista dieettiä. Lupasin jotain muuta (lue edellinen blokahdus). Lisäksi lupasin, että EN aloita dieettiä/suurta elämäntaparemonttia/maailmanparannusta yms. yms. Ja olo on melkoisen helpottunut. Keskimääräisesti laskien uudenvuodenlupaukset on nyt jo rikottu ja elämä näyttäytyy näin tammikuussa joulukuun Visa-laskuineen kaikkein raadollisimman puolensa. Minulla ei ole uudenvuodenlupauksia rikottavana, joten olo on ihan ok.

Mutta joo, takaisin asiaan. Olen pyöreä, SO WHAT?!? En muista koskaan esimerkiksi saaneeni pakkeja a) ihmissuhteissa tai b) työelämässä pyöreyteni tähden. Minä olen terve, koska en minä niin pyöreä ole, että siitä olisi haittaa. Vaatekaupoissa on vähemmän valinnan varaa joo, mutta hyviä perusvaatteita löytyy aina. On siis ihan turhaa tuijottaa vaakaa, vaan keskittyä rakastamaan itseään juuri sellaisena kuin kulloinkin on, lihavana, laihana, ihannepainoisena.

Itsensä rakastaminen ei ole itsensä laiminlyömistä ja elämistä kuin pellossa. Sen todistavat ihanat tytöt Mimmi ja Peppi, jotka bongasin uusimmasta Me Naiset-lehdestä. Heidän ihana bloginsa löytyy täältä: More to love.

Oikein mukava olo tulee, kun lukee pulleille tehtyä, ei mitään trendipelleä, muotiblogia! :)

Kommentit

Anonyymi sanoi…
Asiablogi! Sinä ja bloggaajat olette kaikki tosi kauniita, ihan turhaan pyöreyttä arvostellaan!

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Spefilukuhaaste jatkuu: 5. Suomalainen spefikirja

Kun saapuu yö

Vauvakirjojen aatelia...