Kiva roolipeli!

Tavaralaskuri (tullut/mennyt): 10/114

Korppisusi linkkasi minulle tämä kivan roolipelin:

Roolipeli arkisten askareiden parissa.

Challenge Accepted pyrkii saamaan vauhtia meihin kaikkiin, jotka mielellämme välttelisimme arkiaskareitamme vaikkapa nyt pelaamalla. Loin profiilinkin: olen Alitsa-niminen parantaja, rodultani keiju. Ja sain valita kivoja askareita, joita yleisimmin teen (mukana hauskoja sanoja mm. gardeneering). Sitten vain luon erilaisia Questeja eli Seikkailuja. Minulle tämä Tuhat Tavaraa on ilmiselvä "Quest" samaten Iso G eli gradu mikä pitäisi tänä vuonna vääntää.

Ei pidä kuitenkaan ajatella liian isoja. Kun vien roskat, voin ilman muuta merkata sen hahmoni kokemuspisteiksi. Kunhan tosiaan teen ne askareet mitä väitän tekeväni, peliin liittyy Honor Code, jonka olen allekirjoittanut. Eli olen luvannut (ennenkaikkea itselleni) olla huijaamatta.

Ei muuta kuin suorittamaan askareita! Elämä voi olla yhtä suurta roolipeliä.

Kommentit

Korppisusi sanoi…
Jeee, onpa ihanaa että sinäkin innostuit! Minäkin kirjoitin tästä juuri Lonkeropiirakkaan. Lisäsin sut myös mun partyyn, mutta siitä ei nyt tällä hetkellä ole juuri iloa. Uudistuksia odotellessa :)

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Spefilukuhaaste jatkuu: 5. Suomalainen spefikirja

Kun saapuu yö

Vauvakirjojen aatelia...