Ihana nuha!

No nyt se sitten meni se kuume ja iltanuha tuli. Iltanuhalla tarkoitan semmoista nuhaa, joka alkaa niiskutteluna noin klo 18 illalla ja on runsaiden pitkien yöunien jälkeen taas ohi. Toki jatkuvasti on väsynyt ja vetämätön olo, mutta muuten tämä sairaus on lievä ja jotenkin hurjan leppoisa.

Miksikö? Noh, minä olen joutunut väsymyksen takia rajoittamaan menojani ja pitkien päiväunien jälkeen istun sohvalla katsomassa mitä roskaa sieltä milloinkin tulee ja ompelen ompelemasta päästyäni!

Minulla ei ole aikoihin ollut aikaa ommella ja korjata repeilleitä keskiaikavaatteitani ja nyt toipilaani ja nenäliinapinon kasvaessa vieressä, olen saanut korjattua helvetinikkunamekkoni ja valkoisen alusmekkoni. Minä jopa kirjailen niihin hienoja kuvioita. Osaan pelkkiä kuusipistoja, niitä ja muita voi käydä ihailemassa täältä. Mutta yhdelläkin pistolla saa ihmeitä aikaan.

Miksi en ole tehnyt tätä aiemmin? Miksi pitää olla kipeä, ennenkuin saan viettää iltani niin kuin oikeasti haluan? Tätä jään miettimään.

Kommentit

Hehkuvainen sanoi…
Vaikka kivaa onkin, niin koitahan silti parantua :). Oikein hienoa, mikäli onnistut samalla säilyttämään nyt löytämäsi löllöilyvaihteen.
Anonyymi sanoi…
Heippa, toivottavasti olo on jo parempi! - mutta kivaa myös, että tunnet sairastamisen hyvät puolet! Itse olen just kotona kohtalaisessa flunssassa, ja vaikka olo toisaalta on tukala, on mukavaa kun voi vaan köllöttää sohvalla lukemassa ihan hyvällä omallatunnolla! Täytyy vaan parantua ensi viikoksi, että pääsee sinnepäin tulemaan.
Omppu sanoi…
Mun alkuviikon kurkkukipu muuntui sitten loppuviikon nuhakuumeeksi. Pahus! Taas on pakko levätä.

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Spefilukuhaaste jatkuu: 5. Suomalainen spefikirja

Kun saapuu yö

Vauvakirjojen aatelia...